marți, 29 martie 2011

De-a lungul drumului...

Iată că a trecut şi cea de-a 3-a săptămână LMT!
Între timp, ne-am familiarizat unii cu alţii, formăm echipele-grupele de lucru cu uşurinţă, nu ni se mai pare nimic deplasat în a ne regrupa...pe numărate!
Data viitoare voi forma grupele într-un mod inedit, încercând să-i surprind, aşa cum s-a întâmplat astăzi cu ice-breaking-ul! :))) A fost amuzant cum unii, foarte siguri de răspunsul afirmativ/negativ, au început a se uita în spate, pentru a vedea reacţia grupului.
Şi astăzi cursanţii mei mi-au dat câteva motive de surpriză, în special în studiul de caz al doamnei Florescu! M-am identificat cu personajul într-o măsură foarte mare, dat fiind faptul că sunt profesoară în liceul în care învaţă cei doi fii ai mei! Zilele trecute, pregătindu-mă pentru cursul de astăzi, am încercat să soluţionez cazul, transpunându-mă în situaţie. Nu mi-a fost uşor, dintre alternativele posibile, am încercat să le aleg pe cele morale, însă cu maximă delicateţe, pentru a nu periclita situaţia "fiului" meu, în cadrul clasei căreia îi aparţine. Pe de altă parte, nu aş putea lasă niciodată să se întâmple ceva rău unei colege!
Despre deznodământ....săptămâna viitoare! :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu