marți, 22 martie 2011

HOŢII DE TIMP

Iată ca a sosit momentul celei de-a doua şedinţe de lucru.
De data aceasta, ne-am jucat puţin cu "Hoţii de timp"!
Individual ne-am concentrat şi-am notat cei mai feroce hoţi de timp, care ne afectează programul zilnic, i-am notat pe post-it-uri:
hoţii de timp-individual
... i-am afişat şi-am spus motivul pentru care i-am ales:



... am constatat că nu suntem singurii prădaţi, căci i-am grupat pe categorii:




... ne-am reunit în grupe şi-am "tocat" câte unul din hoţomani:













Pentru mine acest curs este şi va rămâne o experienţă inedită!
Astăzi am remarcat un lucru extraordinar: deşi atmosfera este complet diferită de orele normale de curs, elevii muncesc excepţional, cu toate că o fac după orele de program!!! Minutele bune în care au muncit în echipă au fost valorificate la maximum: s-a discutat, s-a analizat, s-au luat decizii. Totul a decurs impecabil, iar eu sunt foarte mulţumită de elevii mei.
Totodată, deşi activitatea se desfăşoară cu elevi din clase diferite (17 din XA, 4 din XIA, 1 din XIC),comunicarea este foarte bună. Încă mai sunt câţiva elevi timizi, dar fiecare este capabil să-şi exprime opinia.
În plus, mereu ei se aşează după preferinţă, dar - de fiecare dată - vine un moment în care constituim echipe sau subgrupe, până acum aleator (1,2,3,4...). Încercăm asffel să ne acomodăm şi să lucrăm cu parteneri pe care îi cunoaştem mai puţin.
Pentru viitorii lideri ai mileniului trei, flori de primăvară, din grădina mea:
Hepatica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu