marți, 3 aprilie 2012

Şedinţa 3 Ameninţarea piramidei. Despre nevoi umane şi conflicte

Exerciţiu de descoperire "Ameninţarea piramidei"
Astăzi am lucrat pe grupe, încercând să identificăm, iar apoi să clasificăm nevoile umane de bază...
... le-am ierarhizat...
... am prezentat modelul propriu:
Am făcut apoi cunoştinţă cu  modelul piramidei lui Maslow, comparându-l cu cele descoperite de noi.
În concluzie, nevoile sunt general-umane, iar amenințarea oricăreia dintre ele poate genera o stare conflictuală.
Este foarte bine să ne educăm capacitatea de a identifica nevoia amenințată și să găsim soluția de atenuare a conflictului
Am continuat cu un alt exerciţiu de descoperire: DEPISTĂM AMENINŢĂRI, CA SĂ ELIMINĂM CONFLICTE
Grupele noastre au abordat câte un domeniu:
şcoala
familia
- prietenii
Am prezentat producţiile de grup:

Am întărit REGULILE DE COMUNICARE:
Ascultă activ!
Întreabă cu curaj!
Exprimă deschis ceea ce simţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu