luni, 16 mai 2011

O vizită importantă

Astăzi, 16 mai 2011, am fost onoraţi cu prezenţa Lilianei Cristian şi a lui Gabi Nemeth, de la Fundaţia CODECS!
Vizita de monitorizare a inclus un drum lung pentru Lili şi Gabi, Carei-Topliţa-Târgu Secuiesc.
Cursanţii au avut emoţii, au fost destul de timizi, dar încurajaţi, au început să vorbească, iar la final nu se mai dădeau duşi, înconjurându-i pe cei doi! :))
Unul dintre "dezavantajele" orăşelelor este faptul că tinerii noştri sunt lipsiţi de tupeu. Am scris cu ghilimelele de rigoare, întrucât copiii au bun-simţ, cred că le e un pic teamă să nu greşească, deşi, am repetat în numeroase rânduri că - spre deosebire de cursurile de la şcoală - aici nu au ce să greşească, orice ar face este corect!
Consider că ar fi bine dacă ar continua programul şi în anul şcolar viitor, şansele dezvoltării personale a elevilor mei ar creşte considerabil.
Pentru că tot am ajuns aici, aş vrea să menţionez un rezultat al cursului: clasa a X-a A este heterogenă din punct de vedere al provenienţei elevilor (peste 50% sunt din satele şi comunele învecinate Topliţei), copii timizi, liniştiţi, tăcuţi. În urmă cu o săptămână, mare parte dintre ei, au urcat pe scena Casei de Cultură, într-o paradă a ţinutelor şcolare! Am fost mândră de ei şi mi-am spus că - poate - în absenţa cursului - numărul lor ar fi fost mult mai mic.


Vorbesc despre copii, dar trebuie să mărturisesc că şi eu am fost emoţionată, întrucât, deşi aveam aparatul foto pe masă, pregătit, am uitat să-l folosesc!!!! 
Aşadar, toată speranţa mea este în pozele făcute de Gabi! :)))
_________________________________________
Iată pozele:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu