marți, 3 mai 2011

ADERENŢII

Astăzi am derulat cea de-a 6-a întâlnire! Mult a fost, puţin a rămas! :))
Mai întâi ne-am reamintit (deh! vacanţa n-a durat decât o săptămână, dar s-a prelungit cu o zi, mai exact cu o marţe, adică tocmai ziua noastră de şedinţă LMT!). Am revăzut aspectele legate de leadership (viziunea, aderenţii, resursele, insistând asupra primei dintre cele enumerate).
Am trecut la tema propriu-zisă: Aderenţii, mai exact am comentat citatul lui Peter Drucker, accentuând rolul major al aderenţilor, fără de care liderul nu există.
Am continuat cu expunerea modelului Kelly şi am propus exerciţiul de descoperire pentru a caracteriza cele 5 tipuri de comportament ale aderenţilor: conformist, exemplar, pasiv, alienat, pragmatic.
Am lucrat apoi pe grupe, mai exact ne-am numărat şi-am format 4 grupe, fiecăreia revenindu-i analiza – cu puncte tari şi puncte slabe – a câte unei categorii de aderenţi.
Studenţii mei:
... unii mai veseli ...



... alţii mai serioşi...





Rezultate ale activităţii noastre de astăzi:



 
Şi concluzia pe care am desprins-o:
decizia de a urma liderul aparţine aderenţilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu