luni, 19 martie 2012

Din nou la drum!

Iată că a venit vremea celui de-al doilea an de proiect RAF-LMT!
Am mai crescut, ne-am mai "împlinit", echipa s-a mărit cu câteva licee noi.
Zilele de 15-16 martie 2012 ne-au adus bucuria revederii şi regăsirii, graţie atelierului de formare, care ne-a adunat pe toţi la Bucureşti, în aceeaşi ambianţă plăcută a sediului RAF, primiţi cu căldură de echipa de la Bucureşti: Marian, Lili, Andrei şi Gabi.
Aşa cum ne-a obişnuit deja, Marian ne-a întâmpinat cu ghiocei...
Au fost două zile pline, două zile frumoase, în care am muncit cu plăcere:

Ne-am cunoscut cu cei nou-intraţi în echipă, ne-am împrietenit, şi-am început să lucrăm împreună:
Iată primele rezultate, sub forma afişelor "EU & RAF-LMT!":
Creaţiile noastre, deşi minunate, n-au fost "asamblate" corespunzător! Paradoxal, la individual am luat cu toţii + 10, dar la nivel de echipă...am rămas corigenţi, am reuşit un chinuit 4,99...
Am continuat "joaca" noastră, învăţându-ne lecţia: o echipă este un tot unitar, iar cel de-al doilea exerciţiu ne-a reuşit admirabil: am construit împreună cea mai înaltă casă posibilă, având la îndemână beţe de bambus şi scoci:
Ziua a doua, ar fi trebuit să desăvârşească lecţiile deja învăţate... şi-am încercat, am negociat...
Punctaje intermediare, punctaje finale:
În loc de concluzii:
La început de drum nou, flori frumoase pentru oameni dragi şi buni...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu